Aktuálně k tréninkům v době omezení

Milí orienťáci,

vládní nařízení opět přitvrdila a pro nás to znamená nutnost některých změn při organizaci tréninků. Nově platí bohužel, že je zakázáno provozování zařízení nebo poskytování služeb osobám ve věku 6 až 18 let zaměřených na činnosti obdobné zájmovým vzděláváním podle § 2 vyhlášky č. 74/2005 Sb.

To znamená, že od příštího týdne budou tréninky individuální v náhodných skupinkách do 20 lidí včetně trenéra, kterého můžete náhodně potkat. I nadále budeme vyvěšovat informace o individuálním tréninku na našich stránkách a facebooku. Na mapových trénincích bude vymezený prostor, kde si bezobslužně vyzvednete mapu, následně si oběhnete trénink a bezobslužně si vyčtete čip u stojanu. Výsledky se dozvíte ZDE.

Musíme pořešit dopravu dětí na mapové tréninky. Prosím, vy, kteří potřebujete své dítě dopravit, piště na email s předstihem nebo volejte jeho trenérovi. My se už nějak domluvíme a děti si rozdělíme.

Rodiče, kteří se z nějakých důvodů budou bát své děti na trénink pouštět chápeme a respektujeme. Pokud byste počítali, že příštích několik týdnů vaše dítě nebudete posílat na trénink, dejte mi prosím vědět kvůli tisku map. Pro ostatní platí režim a přehled tréninků jako doposud. Berte si s sebou nákrčníky nebo roušku pro chvíle, kdy se pohybujete blízko ostatních individuálně trénujících.

Musíme provést drobnou změnu v lokacích našich tréninků. Aktuální místa se dozvíte s předstihem. Veteráni, o mapy si piště na můj email miroslav.patka@mols.cz.

Velký problém bude naše zimní příprava v tělocvičně a teorie v učebnách. Není reálné, aby se situace skokově zlepšila. To bohužel vyplývá z logiky sezonních vln respiračních onemocnění. Nemůžeme čekat, že vládní opatření toto kouzlem změní, a že za čtrnáct dní zmírní. Počítám, že do konce roku se do tělocvičny nedostaneme. Odpadá tedy možnost společných tréninků „v teple“. Pokud nebude zásadně špatné počasí, budeme chodit ven běhat a dělat krátké mapové nácviky bez kontrol. Do nepromokavého batohu (batoh s pláštěnkou) si vždy sbalte náhradní suché oblečení, do kterého se po doběhu převléknete, ideálně si berte i boty na přezutí. Jako orienťáci jste zvyklí na drsné počasí, takže by vás to nemělo extra zaskočit, ale naopak, značně posílit vaši přirozenou imunitu.

Miras

Facebooktwitterpinterest